Inomhus, inaktiv




Jag har på riktigt inte gått utanför dörren idag. Inte ens öppnat ett fönster. Fastän solen sken och var vacker förut. Varför gjorde jag det? Tror jag behövde det. Har suttit hemma. Haft besök. Myst ♥. Pratat med Lollo i telefon. Vunnit en wordfeud-match. (äntligen!) Blev inget gym med Victor. Han hade tagit fel på dag, det var inte idag han var ledig. Imorgon. Då jobbar jag. Så jag kom inte iväg till gymmet.

Funderat över nyår. Misstänker att jag lyckades tigga till mig en middag på nyår. Oxfilé inblandat. Inte fel! På tu man hand...  Annars har jag fått ytterligare alternativ med underbara människor. Vi får väl se.

Jag bakade scones idag igen, gjorde matlåda till morgondagens jobb och satt mig i "jullovsmode". Men det är bara att ladda om antar jag. Men imorgon är sista dagen. Sen får jag lov på riktigt.

Fortfarande lätt förvirrad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0