I väntan




Sitter o väntar på Robin och Alma. De blev lite sena (men det hade jag väntat mig) Tar alltid lite längre tid än man tror när man har barn, har jag förstått. Så vad har jag sysselsatt mig med..? Efter en tallrik fil tog jag mig till Hemköp och inhandlade lax, bulgur, hushållspapper (och Tom&Jessy-kex) så jag kunde göra matlåda till imorgon och fredag.

Kom hem och tinade laxen, smetade på philadelphiaost, tog fram grönsaker ur frysen och kokade bulgur. Nu står laxen i ugnen och resten är klart. Mumsig matlåda..!

Sen snabbstädade jag lite, dammsög lägenheten, gjorde rent i badrummet och köket och dammsög soffan. Nu har jag målat naglarna och väntar på att de ska torka.

När Robin och Alma kommer blir det fika. =)

I eftermiddag ska jag till Liseberg med ♥ Carro, Adde och Daniel. Och kanske Kenneth? Julstämningen kanske infinner sig äntligen..? Vågar vi hoppas på det?

Har fruktansvärt ont i mina axlar. Träningsvärk som heter duga! Ett misslyckat försök på roddmaskinen igår gjorde sitt - 3 minuter och denna smärta..! Haha, gött :P Tur att träningsvärk är en skön smärta :)

Vad gör ni idag?
Jag ska nog köpa Bingolotter idag. För på fredag blir det uppesittarkväll med Mikael! :)


haha, här var jag ung..! 4 år sen.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0