Hjälp?




Godmorgon!
Ja, jag vet - klockan är mycket för att vara mig. Vaknade kl 9 och har sedan dess försökt ta helkroppsbilder på mig själv. Efter lite ommöblering här hemma och några försök fick jag fram tre bilder jag ville använda till fitnessfighten (kickstart) att lägga upp och jämföra med sen när man är klar. Problemet är bara att de är för stora. Tydligen.

Hur sjutton förminskar man höjden på bilden? Jag har beskurit den, men mer kan jag inte ta bort, då kapar jag mig själv - det väsentliga i hela idén. Någon som vet? Har inte photoshop o sånt...


Jaja, iaf så är planerna för dagen att ta mig till gymmet efter frukost. Köra de övningar jag ska köra en månad framöver o se om det är alldeles omöjligt eller om jag faktiskt kommer klara det. =)

Sedan ska jag bege mig hem till Floda och hälsa på och förhoppningsvis få låna bilen så jag kan storhandla. Med alla andra, gissar jag, som ska ordna med nyåsmaten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0