GOD JUL!




God jul allesamman..!

Nu sitter jag med djupa skuggor under ögonen och har precis duschat och ätit frukost. Snart bär det hem till Floda och fira jul med min underbara familj..! Kan det inte vara jul lite oftare.? Så man kan få vara lite ledig.

Har iaf avverkat två hektiska dagar på Elgiganten. I torsdags hade vi öppet till 22.

Igår slutade jag 18:30, vilket var skönt. Åkte hem till Mikael och spelade BingoLotto. Jag vann 100 kronor. Av allt som gick att vinna..! Tusan :( Yeye, man kan inte vinna alla ggr. Mikael gjorde iaf ordning julskinkan - och det var kvällens höjdpunkt.! Så gott! Det gjorde du bra!

Här är en favorit i juletider
God jul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0