Friday




Hemma efter skolan och en sväng på stan. Lämnade tillbaka en tilltänkt julklapp och gick på jakt efter en annan. I flera butiker var det jag hade tänkt köpa istället slut eller inte i lager för tillfället. Får åka in en annan dag misstänker jag. Så jag åkte hemåt. Handlade lite mjölk och havregryn på vägen hem och nu har jag druckit kaffe och kollat in lite hemsidor.

Ska skriva ner lite grejer i vårt konkursarbete och kika lite på ekonomin. Och göra klart engelskan - jag missuppfattade en fråga så jag måste omformulera mig lite.

Ännu har jag ingen längtan efter att få baka. Kanske ska åka hem till Floda efter turen på Liseberg imorgon så kanske man kommer i stämning?

Ikväll blir det Idol hos en kompis. Men nu ska jag vila lite. Alltid skönt med en lur mitt på dagen.

Har ni en bra fredag?
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0