Förvirrat




Hej!
Hoppas er jul varit bra!
Min julafton var jättemysig :) Mycket mat, mys, skratt och klappar. Behövde dock lägga mig i tid (kunde inte sova särskilt bra tyvärr) Vaknade tio i fem och gick upp. Lånade bilen och körde till stan. 120 kronor i p-avgift (!)  Det sved. Jobb.

Igår var jag helt slut efter jobbet. Bilen kom inte hem till mamma o pappa igen förrän idag. Jag är redan hemma igen för Robin och Sofie stod i dörren när jag kom. Lika bra att få hem mina grejer tänkte jag och så kan jag lägga upp dagen precis som jag vill. Just nu har jag däremot inte så stora planer. En tripp till gymmet tror jag. Rensa skallen.

Jag behöver få lite klarhet i livet. Och i hjärtat. Det är lite svårt.


Vad menas med att "hoppas du tar detta på rätt sätt och att du blir glad" när jag får veta att min blotta närvaro gör allt så mycket bättre? Jag misstänker att fel sätt är att tro att det är ngt annat än just det - upplyftande. Sen sägs det att kyssa gamla ex är som att använda gårdagens underkläder, inte så fräscht. Borde lägga allt gammalt bakom mig. Borde verkligen det. Gamla kärlekar gör mig förvirrad. Två på samma gång gör det än värre. Jag måste få bättre karaktär.

Fick förresten en lergryta i julklapp - ska googla lite recept och så kanske det blir en sväng till Allum idag. Behöver köpa byxor. Så fantastiskt tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0