Fitnessfighten / Kickstart...?




Okej, då var det dags att anmäla sig till Fitnessfighten. Med tanke på mitt dåliga ekonomiska läge så kanske jag borde vänta till i februari, men jag känner inte att jag har orken att vänta på det tyvärr. Får ta av mina sparpengar. Men kul ska det bli! Och jobbigt antagligen.

Har dessvärre inte möjlighet att ta helkroppsbilder på mig själv. Singel, ingen hemma, inget kamerastativ.. ja, ni förstår. Spegelbilder blir ju inga bra. Så jag får nog nöja mig med Kickstart-modellen. Samma sak, men man behöver inte lägga upp bilder och mått och man är således inte med och tävlar. Men, åh, det hade varit kul o tävla..! Kanske kan be ngn ta lite bilder på mig i dagarna.. Torsdag kanske.. Får vänta med anmälan till dess jag vet om ngn kan ta kort på mig. Ska kolla med Lollo :)

Igår såg jag mest bara film :) Handlade och sen låg jag i soffan från 16-01 innan det var läggdags. Bra va? Jag bakade scones också, det var gott.

Idag är jag också ledig. Blir gymmet med Victor i eftermiddag. Annars har jag ingenting annat planerat. Skönt. Imorgon är det tillbaks till kriget igen. Ogillar verkligen mellandagsrea. Både att jobba och att handla. Folk är som tokar.

Nu ska jag måla naglarna och dricka kaffe.
Godmorgon! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0