Duktig tjej :)




Skola mellan 9-12 och sen en heads-up inför tentan på torsdag. Kommer nog gå bra, förhoppningsvis. Efteråt hade jag tankar på att strunta i gymmet igen och ta det ikväll istället när jag pluggat lite. Men jag insåg att efter att ha ätit ett "nyttigt" mellanmål i form av en nötblandning och därigenom blivit lurad (370 kcal hade jag fått i mig. Bra gjort. En hel jäkla måltid. Så går det när man försöker vara nyttig) så var det lika bra att få det gjort.

Sprang in i Anki och vi tränade ihop. Skönt att få det gjort.  Tränar man ihop så finns det mindre risk för att man fuskar också :) Bra, 1,5 timma kämpade vi på löpbandet, i maskinerna för armar, mage och rygg och avslutade med en halvtimma på cykeln. Well done!


bild: http://tranahemma.org/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0