4:e advent




Då har man jobbat  denna helgen då. Har varit superkul, men jag är helt galet trött i mina fötter.

Slutade kl 16 idag. Tog mig en snabbis genom Nordstan och inhandlade sminkborttagning på H&M. Har haft så goa kunder precis hela dagen och tjejen i kassan på H&M var minst lika trevlig. När jag gick genom Nordstan kom jag på mig själv att vara så jäkla nöjd. Glad för att det är så mycket glädje i stan. Och kärlek. Såklart. Förälskade par överallt som fixa julklappar ihop och planerar inför helgerna som kommer.

Och mitt i allt står jag. Förvirrad.
Känslor som inte kommer, känslor som inte försvinner...

You know the drill... 


har googlat bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0