2012 blir mitt år




Har anmält mig till en kickstart nu. (fitnessfighten utan tävlan) Kikat lite på övningarna man ska göra. Mycket mage. Kommer bli ett kämpande, men man kommer nog in i det - man ska trots allt träna varje dag en hel månad. Börjar den 1:a. Det får bli en lugn nyår så man inte är seg och bakis dagen efter. Ingen alkohol. Inga problem :)

Det som kommer vara jobbigt är kosten, att varje dag faktiskt äta både lunch och middag. Blir till att storhandla snart. Imorgon kanske. Ska hem till Floda då så jag kanske kan låna bilen. Det blir det sista jag för över från mina sparpengar. Sen får det räcka.

I februari blir det girls night out med både Lollo och Pulka-Sara (tillika skolkamrat) och med Carro och Hanna i Skövde, var tanken. Men innan dess ska jag vara superduktig en hel månad :) Ska givetvis fortsätta med träningen så man har en fin kropp till sommaren 2012. Och inför Midnattsloppet som jag också måste anmäla mig till. Tiden ska förbättras.

I januari börjar jag ju också praktiken och denna gång kommer det bli världens bästa! Min förhoppning är att få in en fot i domstolsväsendet så jag får stanna där sen på ett eller annat sätt. Skolan slutar ju i maj. Jag älskar mina kollegor på Elgiganten, men det är dags att ta sig vidare..

I sommar blir jag 25.
När jag var yngre var jag övertygad om att jag skulle vara mamma vid det laget. Jag har inte ens lyckats ordna en karl. Men jag är inte stressad över det. Verkligen inte. Jag har ju Alma. =)

Under 2012 ska jag försöka leva lite mer. För min skull. Göra saker. För min skull.
Visst låter det bra? Träffa mina vänner oftare, de som får mig att må så bra, ta egentid när jag behöver, promenera mera, träna måttligt, äta bra, unna mig när jag känner för det (förutom i januari då) Sitta på uteserveringar i sommar. Hann inte och orkade inte i somras.

2012 blir mitt år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0