2011-12-01




Då var vi inne i december. Är inte säker på om Berit helt mojnat men någon snö ser vi inte skymten av här i Göteborg ännu. Igår lyckades jag dock ta mig an gardinerna så nu har jag strykt dem och stjärnan har jag satt upp efter att ha inhandlat en lampa igår. Fint..! Nu ska jag bara få eluttag till mina ljusbollar i köket. Sen är jag julklar hemmavid. Kanske lusten till julbak kommer snart också.?

Jag gjorde klart engelskauppgiften igår kväll som hängt över mig ett tag. Borde ha börjat med ekonomin ordentligt också, men tror att jag ska ta tag i det i helgen istället.

Idag ska jag inte tänka skolarbete. Har förvisso en lång dag i skolan, men efter det ska jag ta hand om mig själv. Ska först till stan o byta en julklapp som jag ångrat mig om. Eller kanske tar jag det imorgon istället... Sen ska jag iaf ta mig en powernap i solariet och därefter ta mig till gymmet.

Vattenflaskan och huvudvärktabletterna är med! Kan bli en lång dag. Men det ska iaf bli skönt att träna igen :)

Ikväll blir det hårinpackning, ansiktsmask och ett bad tror jag minsann :)

Till helgen hoppas jag regnet lagt sig då vi ska till Liseberg hela familjen. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0