Uppryckning krävs..!



Det är dags att rycka upp sig. Hatar att vara så här låg. Det var verkligen skönt att känna att jag ändå har energi. Den kommer fram när jag ska träna. Men däremellan ligger den och vilar, liksom.

Nu har jag druckit mina alger och nu sitter jag med en kopp kaffe till min gröt. Hoppas att det ger energi. Har lektion mellan 9-12 och sen slutar jag. Har en uppgift i immaterialrätten som jag måste göra. Kikade på den igår och den var rätt svår, men nog ska det gå alltid.  Vi har en mycket kunnig advokat som undervisar i ämnet. Hon är inhyrd från en av advokatbyråerna här i stan och är väldigt inspirerande. Hoppas att detta sätter igång min motivation.

Idag ska jag inte somna när jag kommer hem.

Behöver fortfarande skor, klipptid (och göra slingor) och tja.. kläder. Men skor är mest akut. Det hade ju inte suttit fel med en resa heller förstås...

(jag gillar fotot på mamma och pappa från vår resa i somras - den gjorde gott..! ett tag..)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

varför är du så nere vännen?=(

2011-08-30 @ 09:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0