Tillbaka till verkligheten



Har alltså kört igång med skolan igen. Idag var första heldagen med lunch i skolan och lektion både på förmiddagen och eftermiddagen. Det var lite jobbigt och innan vi fick uppgifter höll jag på att somna. Trots att jag druckit en berocca boost imorse.

I arbetsrätt ska vår grupp göra en powerpoint och prata om olika sätt att avsluta en anställning. Vad som gäller, när man kan bli avskedad, på vilka grunder man kan bli uppsagd, när man kan få skadestånd för att arbetsgivaren gjort fel... osv. Lite matnyttigt =)


Solen skiner i Göteborg, men jag är trött. Dricker lite kaffe, men tror jag ska lägga mig och sova någon timma. Sedan blir det nog att skriva klart en engelskauppgift vi fick idag så den är klar sen. Det är pinsamt så dålig jag är på engelska för tillfället. Har liksom kommit ur fas. Blir inget kalas för mig ikväll tror jag minsann. Får bli imorgon. Efter gymmet.

Har ni en fin torsdag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0