See you tonight..!



Nu är det inte många timmar kvar innan jag svettas nerför Avenyn. Kommer springa själv. Känner folk som springer, men inte i min startgrupp. Men hur ofta springer man tillsammans med någon ändå? Det är ju mer innan och efter jag kommer sakna det - den där gemenskapen att "fasen, vi grejade det.!" Får väl ringa någon efteråt eller så. Haha, mobbad. Lycka till att hitta ngn i den där folkmassan, menar jag.

Men hur tusan laddar man upp inför loppet? Jag har sovit efter jobbet. Försöker lyssna på bra musik och bli pigg. Och så får jag nog smälla i mig lite energi. Inte ätit sedan lunch.


..det enda jag kan tänka på är att jag vill ha ett visst sms. Men jag antar att det bara bekräftar min magkänsla :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0