LÖN :)



Har betalat mina räkningar. Nu sitter jag och planerar lite inköp. Behöver köpa det mesta. (mineralpuder, ansiktstvätt, skor, byxor, mat, schampo, balsam, receptbelagda grejer - ja det är väl det som är akut)

Men i första hand måste jag sätta mig med lite skolarbete. Blir att skriva klart referatet av redovisningarna vi hade igår och kika på uppgiften i ekonomi. Sen har vi alltså engelska i eftermiddag så jag får se över så jag faktiskt förstått vad jag läst.

Idag vill jag shoppa..! Får se vad jag hinner. Tanken var att i eftermiddag åka till Liseberg och möta upp Tina m.fl. (om det inte regnar då..) Kanske hinner på förmiddagen då.. Om jag skyndar mig med skolarbetet.

Förstår att detta var mycket givande läsning för er ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0