Ledig fredag :)



Jag är rätt trött idag. Igen. Förstår inte riktigt. Dricker mina alger och tar en berocca boost om dagen. Ska bege mig till gymmet sen tänkte jag och köra ordentligt. Så kanske man blir pigg sedan. Vädret har kanske del i min trötthet. Nu regnar det igen.

Imorgon fyller min käre far år. Förslag på present?

Idag ska jag iaf läsa i min engelskabok och kanske kolla upp lite kring arbetsrätten. (eller så struntar jag i det sistnämnda) Hade varit bra om jag tog min till biblioteket också. Gjorde ju inte det sist såklart.

Hade ju tänkt besöka kalaset idag, men jag vet inte - det regnar ju nu. Och det händer inte supermycket just nu. Får kanske bli Björn ikväll då. =) Honom gillar jag!

Vad har ni för planer idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0