Jobb..!



Har jobbat supermycket under sommaren, känns det som. Men jag har tröstat mig med att jag verkligen kommer behöva pengarna under hösten. Verkligen. Jag har inga som helst pengar kvar på mitt sparkonto. Vad hände där? De sista kommer gå på mitt månadskort som jag måste köpa i dagarna.

Men, så ringde Micke från jobbet igår och hörde efter om jag var intresserad av att kanske jobba lite fasta tider i höst, typ varannan helg. (De saknade visst sin gamla räv...efter 3 dagar..)  Öh, ja tack..! Feels good..! Han skulle säga till när schemat var lagt och återkomma med hur mycket det skulle bli. Jag hoppas ju få jobba helgerna med en viss person...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0