Hinner inte riktigt med ...



Jahopp...vad gör man med en ledig dag när man väl har en?

Borde städa lite, borde gymma, borde gå ut med återvinningen, borde handla, borde så himla mycket. Men orken är liksom inte helt med mig. Jag längtar verkligen till dess skolan börjar igen så man hinner med saker! =) Haha! Har inte tvättat på två veckor, har ingen som helst mat hemma - dagens frukost bestod av det enda ägg jag hade kvar och en kopp kaffe. På onsdag och torsdag har jag äntligen två lediga dagar på raken - då kanske man kan ta tag i allt det där med städ och tvätt..?


Ikväll ska jag hem till Carro och Kenneth. Blir lite födelsedagskalas. =) Alltid trevligt. Jag hoppas på marrängswiss...

Igår låg jag vaken till kl 02.00 innan jag somnade. Hade kunnat sova redan vid elva om jag hade velat, men jag låg o pratade med världens finaste människa. Jag mår så bra med honom. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Igen. Det är så lätt att prata med honom. Och mitt i allt prat flikar han in att jag är så fin :) Bara för att han tycker det - och vill säga det, liksom.



För visst är jag galet charmig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0