Härliga träning!



Känner mig så fantastiskt bra! Körde en timmas kondition på gymmet idag igen samt en timmas styrketräning - armar och mage, samt stretching. Borde nog träna ben också, men inte lika ofta - har redan muskulösa ben så jag vill inte ha dem mycket större. Tänker antagligen helt fel där, men jag är lite försiktigare när det gäller benen. Kör på löpning där istället. Och crosstrainern. Så får vi se. Tips på hur man får slankare ben med längre muskler?

Dagens gym:
20 minuter cykel (burn calories-programmet) som uppvärmning
En jäkla massa olika armmaskiner och fria vikter samt gummiband
Sit-ups på pilatesboll + magmaskin
Ländrygg-maskin
30 minuter på crosstrainern
10 minuters löpning
Stretching

Nu har jag duschat och smörjt in mig. Känner mig rätt fräsch efter att ha tränat ordentligt och svettats och mått :)

Snart bär det hem till Floda. Vet inte om jag sover över, men om jag gör det ska jag nog ta mig runt sjön imorgon om det inte regnar. Bäst att packa träningskläder iaf :) Jag är igång igen och det känns härligt..!

Ska bara ta tag i mitt sötsug igen! Detta är underbart gott - bra alternativ till fredagsmys! Eller lördagsgodis då..
Blandad frukt med lite rostat havregryn och kanel, mumsfillibabba..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0