Fredag..!



Jag är sugen på att köpa en Iphone. Tror jag ska kolla upp vad det kan kosta mig...

Igår hade jag nästan en hel dgs ledighet. Det var supermysigt. Jätteskönt verkligen. Åt en god frukost hemma hos Angelica på morgonen, sen låg jag i solen ett par timmar. Löste korsord och sov =) Sen tog jag mig in till stan och träffade Carro. Vi åt på Spice och sen gick jag till jobbet. Det var snabba 3 timmar. Sen gick jag hem och somnade ganska tidigt.

Idag jobbar jag 12-17. Innan dess ska jag bege mig ut o springa lite. I regnet. Och efter jobbet blir det fredagsmys hos Mikael. Länge sen vi sågs nu. Ska bli kul =)

Idag tänker jag på min älskade farmor. Hoppas att allt går fint..! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0