Från 0 - 110!



Herregud va trött jag var när jag kom hem ifrån skolan. La mig o började läsa lite, men insåg att jag skulle somna. Jag sov således en timma och slöade ytterligare en timma. Jag var fortfarande trött, men insåg att såhär kunde jag ju inte hålla på. Det lägger bara ramen för hur hösten kommer bli om jag inte tar tag i mig själv.

Tog min in till stan och inhandlade Mighty Greens (skitäckliga alger) och Berocca Boost (som smakar Redbull - jätteäckligt, helt enkelt) Tog en Berocca Boost innan jag smet iväg till gymmet. Det var grymt!

Spenderade 2 timmar på gymmet - det vet jag inte när jag gjorde sist. Tränade armar ordentligt samt lite mage och rygg. Men mest armar. Började med 10 minuter på cykeln som uppvärmning, sedan körde jag armar och styrketräning i en timma. Sen stod jag på crosstrainern i en kvart och avslutade med 35 minuters löpning! Öh, var kom energin ifrån? Superwoman..! Yes, I am!

Thank you darlings! We are gonna be the best of friends!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, tränar du fortfarande på Fitness24Seven? :) Brukar det vara mycket folk där och så? ^^

2011-08-15 @ 22:03:35
URL: http://josfinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0