Blaj... dags för gymmet!



:) Blev väldigt glad av den fina kommentaren igår! Ni får gärna skriva vem som kommenterar.

Snart bär det av till gymmet. På rikitgt idag. Sen ska jag åka till Floda i eftermiddag, så jag måste göra det nu på morgonen. Lika bra så blir det gjort, menar jag.

Satt och funderade över när mitt gymkort går ut. Himla bra med bloggen - kunde konstatera att jag hämtade ut mitt kort den 21:a september förra året, vilket innebär att jag iaf har en månad kvar innan jag behöver förnya. Och igår skickade jag in pappren till löneavdelningen så jag kan få förlängt inom snar framtid. Det brukar ju ta lite tid sånt där...

Läste lite i min engelskabok igår, insåg att jag kunde behöva ett lexikon för en del ord - ska sätta mig med det ordentligt imorgon hade jag tänkt. Annars blev det inte så mkt av min fredag. Rensade lite grejer här hemma, läste, rensade bland en massa kort på datorn, badade och tog hand om mig själv. Kollade humorklipp med favoriterna Magnus Betnér och Johan Glans. Tidig kväll.

See you at fitness24seven in an hour




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0