Up, up, up..!



Visst är det skönt att få börja veckan med en ledig dag? :)

Igår kväll mötte jag upp en vän och åt på Rumpanbar - 2 för 1 på söndagar, perfekt! Jag äter sällan fisk och skaldjur men jag måste rekommendera deras pasta med hummersås, räkor och kräftrumpor. Jo, så stod det i menyn. Rumpor. Humor :)

Efter maten och vinet tog vi en promenad. Det var lite kyligt, men väldigt härligt. Vi gick genom slottsskogen bland eldar, ungdomar och alkohol och sedan gick vi in mot centrum. Tog vagnen från Olskrokstorget till slut. Gött med 1,5 timmas promenad efter en stadig middag minsann :)

Idag blir det lite shopping (har lite rabatter att utnyttja) och sedan ska jag ligga i Slottsskogen hela dagen tänkte jag o steka lite :) Sol idag igen ju.

Men först: Morgonpromenad :)
Saknar dock min mp3 som jag glömt i Floda :(



snart är jag brun igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0