Solig dag på intåg



Har varit ute på en morgonpromenad på 45 minuter innan frukost. Gött. =) Tuffe pratar med fåglarna på utsidan och jag dricker kaffe o lyssnar på morgongänget på Mix megapol.

Ska snart sätta igång med pluggandet inför morgondagens tenta. Den är lite diffus. Vet liksom inte riktigt vad det är man ska kunna, men jag får väl läsa igenom o se om jag kan det jag skrivit ner från lektionerna samt kolla powerpointbilderna. Ger sig.

Ska också hinna med lite träning hade jag tänkt. Solen kommer stråla idag så då får det bli lite pulande på uteplatsen och njuta av solen mellan plugget. Låter bra va? =)

Snart är det sommar.. Beachvolleyboll i Slottsskogen vid tillfälle om jag får bestämma.

Två lyckliga tjejer i somras:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0