Snart helg ? :)



Behöver fortfarande fler timmar per dygn. Denna dagen är ok, men onsdag och torsdag hade gärna fått ha fler timmar. Kommer det vara lugnt nästa vecka..??

Igår gick jag till Heden och kollade när mina kollegor hade sin första träningsmatch. De har bildat ett korplag. 8-1 slutade det. Typ.. jag slutade räkna.. =) Men de var så fina allihop! Kommer heja på fler gånger!

Jag ser verkligen fram emot resan till helgen. Ska bli jättekul att träffa David, se den stora staden, få lite miljöombyte och ha så trevligt som det bara går :)

Men till dess har jag en hel del att göra.

Har iaf idag varit i skolan,
♦ fick reda på hur det gick på data-tentan. Det gick bra. =)
♦ Mailade min engelsklärare då jag inte kommer närvara på fredag. Bokade möte imorgon för att få reda på hur det gått för mig under kursens gång - imorgon kl 12.00.
♦ Mailade Micke på jobbet ang. sommarschemat.
♦ Mailade vår lärare ang. obefintliga powerpoint-bilder

♦ Tog mig till banken och förde över pengar inför helgen (min dator vill inte få bankens hemsida att fungera)
♦ Gick in på jobbet i hopp om att kunna fixa mitt ab. Jocke var på lunch. Jaja, får lösa det en annan gång.
♦ Solade 20 minuter i solariet

Nu blir det plugg, göra matlådor (?) och ikväll blir det en promenad, alternativt en sväng till gymmet.

Vad gör ni idag?



I Stockholm i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0