Nu jäklar...!



Imorgon ska jag till gymmet igen. Var nog 4 veckor sedan jag var där sist tror jag :S Har visserligen simmat, joggat, promenerat o hållit igång på annat vis, men det är alltid en liten extra kraftansträngning att ta sig till just gymmet. Behöver komma in i vanan igen. Imorgon blir det träning på crosstrainern då mitt ben/knä inte vill vara med när jag joggar. Kass..!

Har packat o fixat idag. Så slipper jag det imorgon. Det ska bli sol i Stockholm i helgen så då blir det vårjacka. (handskar och scarf åker med för säkerhets skull)

Så imorgon ska jag bara träna och måla naglarna - sen är jag good to go!

Fantastiska underbara Lollo har lovat köra mig på fredag morgon. She's the best..! ♥

Pratade med min engelsklärare idag också - DET HAR GÅTT BRA PÅ TENTAN! =)

Jag har dåligt samvete för att jag inte tränat. Men det var annat jag behövde göra idag plus att det är rått o kallt ute. Och nu är det mörkt. Imorgon - då ska svetten spruta! Nu blir det 100 sit-ups. Löve my sit-ups-bräda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0