Korkat envis



Fan, fan, fan..! Har så förbannat ont i knät. Illa! Jag kan köra en powerwalk utan problem men så snart jag vill jogga gör det ont som tusan. :( Ändå, pga envishet har jag joggat större delen runt sjön (ca en mil om man räknar med backarna ner och upp till Uddared här i Floda ocksåMen det känns och kommer säkert bestraffa sig senare.

Får nog inse att jag inte ska jogga på ett tag. Promenader blir nog inga problem och så får jag helt enkelt simma ett tag framöver istället för att springa på bandet på gymmet.

Vad gör ni idag?

Solen skiner och det är härligt ute! Inte lika blåsigt som igår. Mamma snickrar på köket och Jesper knappar på datorn som jag... Nickelilltroll ska köra mig hem sedan när han ska köpa lampa till sin bil. Vi får se vad jag hittar på senare. Men njuta av vädret - det är ett som är säkert..! =)


Min älskade sambo, sover på stereon
Sambon väntar på mig därhemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0