I väntan på deklarationen....



Hallå måndag!

Hoppas få hem mina papper om deklarationen i lådan idag. Har ingen aning om hur det kommer gå för mig. Jag håller alla tummar jag har (2) på att jag får tillbaka pengar. Behöver verkligen det..!

Har varit iväg o simmat nu på morgonen - mycket bättre tid! Inga tonårsförälskelser eller crawlande tanter. Kanske tio pers per länga. Mycket bra! =) 2000 meter på 50 minuter och en bastu med hårinackning efter det. Sedan tog jag vagnen till Kortedala torg, köpte keso och bär och gick sedan hem.

Ska sätta mig i solen med en kaffe snart. Slängde just in lite tvätt i maskinerna och snart är det dags för lunch va?

Solen skiner idag igen! Lycka! Tänkte få lite sol på nosen medan jag läser ur "Juridiken - en introduktion till rättsvetenskapen"

Har veckan börjat bra?




Har börjat med vårjacka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0