first day



Huvudvärk :(
Varför??

Om en timma ska jag vara på Tingsrätten. Ska lyssna till min handledare som är försvarare. Ska bli intressant att lyssna på. Däremot är det en heldagsförhandling så jag kommer bara vara med under halva dagen. Sedan åker jag till kontoret hade jag tänkt.

Annars var min första dag alldeles perfekt!
Kom igång klockan 11 och sedan flöt det på med lite lätt veckoplanering, läste en dom,  sorterade akter och förberedde inför dagens process. Inte alltför svårt. Jag ringde upp en av hans klienter med ett meddelande - jag har egen telefon och eget kontor ;)  Gött..!




Kommentarer
Postat av: ellen

du skulle kommit förbi och sagt hej när du var på tingsrätten jue! :)

låter som om du fått en chill och bra praktikplats!

2011-04-27 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0