Bra start på veckan



Fem veckor tog det innan jag släpade iväg mig till gymmet igen efter förkylning och andra krämpor. Men jag tog mig banne mig tillbaka! Seger =)

Som sagt så har jag promenerat o joggat lite lätt samt simmat ett par kilometer under veckorna som varit, men att ta sig tillbaka till gymmet är alltid så förbannat svårt. Och jag gjorde det i stekande sol.

Tog också en promenad till posten före gymmet och en promenad nästan hela vägen hem från gymmet plus den imorse.

Träning idag:
Totalt: 90 minuters promenad + en timma på crosstrainern. 

Jag HAR pluggat också. =) Och målat naglarna, och tånaglarna. Lapat sol, varit barfota och bara haft det gött ;) Pumpat sommarhits, reggae, danslåtar och goa smörsånger. LOVE LIFE!

Hur har er vecka börjat?

Misstänker att bilden är tagen på strandpromenaden i Stockholm... kan ha fel, men det känns bekant. Alltså inte jag som tagit bilden, det erkänner jag. Snodd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0