Askonsdagen



En liten uppdatering.. Snart är det påsk =)

Igår hade jag sista tentan för terminen.
Sedan tog jag en kaffe, tog en kort promenad, lapade sol och inhandlade senare en flaska vin. Sedan mötte jag upp Amanda och Maeja och handlade kyckling och lite grönt. Vi gjorde grillspett och potatissallad (läs: Amanda gjorde, jag diskade)

Några fler tjejer från klassen kom förbi och vi grillade och drack vin. Hade verkligen en jättetrevlig kväll! Tack tjejer!

Har börjat askonsdagen med en morgonpromenad på en timma innan frukost. Ska snart ta mig till Slottsskogen för att gå slingan vi ska springa på Vårruset - om bara 2,5 veckor!

Jag kan fortfarande inte springa. Det gör ont som tusan. Ska smörja in med tigerbalsam innan loppet tror jag minsann. Om det nu funkar.

Fräknar och färg! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0