Tjing tjing!


Haha, töntig rubrik, jag vet :P

Jag kom hem för en stund sen. Vi hade en juridiklektion till klockan 12 idag, sedan bar det av till Friggagatan och Fitness24Seven. Några fler på tjejgymmet idag. Körde samma pass ungefär som sist. Har hört man ska köra muskelgrupper var för sig, men jag är dålig på det där. Tänkte köra 3 magövningar, men jag klarade inte den sista jag ville göra på pilatesbollen, som underbara PT Niclas på Kristinedal lärt mig. Den är fasen jobbig, särskilt som man redan gjort ordentligt på två andra. Yeye, viktigast just nu är att faktiskt ta mig dit.

Jag har inhandlat vin - ikväll ska jag ut med några tjejer i klassen. Roligt!


Ska bara vila mig först =)

PUSS..!!



Nu ska jag måla naglarna =)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg! :)

2010-09-24 @ 23:01:32
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0