Skola och förkyldning

Jag borde verkligen plugga.. men jag är lite krasslig och näsan rinner hela tiden. Dessutom har jag massa måsten att göra här hemma. Har precis diskat och städat köket. Behöver fixa i badrummet också. (särskilt golvbrunnen, men det drar jag mig för) Jag får liksom ingen ro att sätta mig med juridiken om mitt hem ser ut som hej-kom-o-hjälp-mig.

Ikväll på tv =)

Biggest Looser
CSI New York
Medium

Imorgon har jag "dugga". Första testet. Får se hur det går nu då, med tanke på mitt icke-existerande engagemang för tillfället. Jäkla förkyldning. Är helt matt. Men jag börjar inte förrän halv ett imorgon så jag tänkte repitera då, men jag tror jag har en övergripande koll på alltihop iaf. Det märker vi. Efter provet ska jag sitta med min grupp för att avsluta vårt grupparbete inför fredagens redovisning. 



ungefär så pigg är jag..
Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0