Röstat

älskar mina scarves!


Hello!

Vaknade kvart över sju och var pigg. Riktigt pigg. Jag tog tag i en pappershög som blivit liggande ett tag, sorterade och fixade. Sen blev jag riktigt imponerad av mig själv när jag plötsligt stod o röjde i den allra stökigaste låda jag äger. Nu är den ur-rensad och fin! Haha, mycket bra! Jag är glad att jag äntligen blivit morgonpigg igen!

Kom just hem från stan. Har röstat (mycket viktigt, rösta inte bankt!! Din åsikt är viktig!) Sedan gick jag till Clas Ohlsson och köpte register till min skolpärm och små notislappar att sätta på viktiga sidor i läroböckerna,  och lagboken såklart =) Jag unnade mig också en ny scarf och födelsedagspresent till storebror är inhandlat.

Sedan ska jag till gymmet, det stänger inte förrän 19 så jag ska nog ta mig en promenad i friska luften först. =) Ska dessutom laga mat, boka tvättid, läsa i juridikhäftet och sådant. When you´re alone, you´re alone.. Då får man hitta på annat att fylla ut tiden med.

Ben och Jerry byggde denna vackra kropp :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0