Myyyys..!



Blev varken plugg eller tv igår. Min älskade Carro kom hem till mig som överraskning med hembakade bullar i näven. Åh, va det uppskattades..! (började dock med att jag inte öppnade dörren eftersom hon höll för nyckelhålet. har haft annat löst folk som jag inte önskat öppna dörren för tidigare, nämligen)

jag gillar denna bilden

Vi såg en jättebra tjejfilm, fikade med bullar, kaffe och te och pratade om hennes plötsliga USA-resa. Jag är såååå avundsjuk! Det blir till Washington då hennes mor ska laga mat under 10 dagar till vårt svenska hov då de är iväg på nån grej (minns inte vad) Hedrande!

Shopping på Forever21? =)

Förresten så fick jag mail från Tradera idag. Har vunnit en jättefin klänning jag glömt att jag lagt bud på. Välkommen in i garderoben!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för peppande kommentar:) Fast träna MED någon kommer jag nog aldrig att göra och har aldrig gjort, jag gör alltid "mitt program" liksom tycker det nästan är ännu jobbigare om man ska bestämma tid o.s.v med nån annan:)

hoppas allt är grymt med dig!!

2010-09-14 @ 16:06:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0