I'm fine!


Sooner or later - we all sleep alone.



Lyssnar på Cher och äter lunch. Inget halvfabrikat ;) Ville ha potatismos - och det går ju inte att äta pulvermos. Så äckligt. Har kokat, mosat och blandat potatisen med mjölk och smör. Till det har jag ugnsbakad lax.

Jag mår dessutom prima idag! (förutom en rinnande näsa) Har också hunnit med en långpromenad nu på förmiddagen. Hur skönt som helst. Funderar dessutom på ett besök på gymmet. Läsa kan jag göra på tisdag när jag är ledig. Imorgon ska jag hämta ut mitt årskort på Fitness24Seven, kan inte göra det idag då de måste vara en bemannad reception, vilket det inte är på helgerna.



Kommentarer
Postat av: Amundaida

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 11:36:54
URL: http://amundaida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0