Godmorgon!


Varje gång jag ska logga in med min e-mailadress skriver jag hormail.com - någon mer som gör samma fel?




Återigen känns väldigt mycket som en berg-o-dal-bana. Det svänger som tusan i humör och känslor. Men det är mitt problem... Idag har jag iaf ännu så länge påbörjat min tvättid och röjt undan i lägenheten. Snart ska jag hänga upp tvätten och sedan blir det frukost. Mums, dagens godaste och mest efterlängtade mål.

Efter skolan ska jag simma igen. Det var ju ett tag sedan sist - och jag har ju faktiskt årskort, då får man baske mig pallra sig dit. =)

Puss..!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-23 @ 09:47:32
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0