Fredagsmys på riktigt


Världens sämsta redovisning, stod vi för idag. Så osammanhängande och snurrigt blev det. Jag stod mest o skakade. Buhu vad jag hatar redovisningar. :(

Jag bangade en "afterschool" med några tappra klasskamrater. Jag hade huvudvärk. Istället fick jag skjuts hem av storebror. (Blir Kick-off på måndag så jag har fortfarande chans att lära känna mina nya klasskamrater) Carro ringde och snart befann jag mig på Hotell Allén o pratade minnen med Carro och Liseloth. 5 år sedan de tre dagarna i Nice. Hur kunde så mycket hända på kort tid?

Kenneth hämtade mig och Carro, och Liseloth fick fortsätta jobba. Vi handlade fläskfilé och godis på ICA. Jag vet inte när jag åt så god mat sist? Jag måste verkligen bli bättre på matlagning. Det var gudomligt - aldrig vill jag äta annat än hemlagad mat mer! Haha, as if. Men mina fredagar med Felix-pajer kan ju slänga sig i väggen. Vi såg på två filmer och hade en ordentlig myskväll. TACK! ♥


Du är en riktig vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0