Back to school!


Godmorgon!



Japp, idag är det dags. Jag börjar inte förrän 11, så jag har hunnit med en del nu på morgonen. Sitter i min morgonrock efter duschen. Vaknade klockan sju, det var inte riktigt meningen, men sover man djupt och somnar i tid så är man pigg vid den tiden. Så är det. Jag har hunnit med en morgonpromenad och duschat, nu njuter jag av en kopp kaffe.

Nu när det är dags att bli fattig student gäller det att hålla i pengarna och dokumentera vad man gör av på vad. Så jag har gjort en kassabok där jag skriver in allt jag handlat. Så man har koll liksom. Det har jag aldrig löst tidigare, men jag fick igång mitt excel igår så nu ska det bli andra bullar. =)




Kommentarer
Postat av: antonia

Hej Emelie! Nu var det längesen vi hördes! Allt väl? Vad pluggar du? Jättenyfiken:) !



Kram antonia

2010-09-01 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0