"3 minutes a day"


Jag har redan tidigare nämnt att jag är en sucker för Tv-shop. Något jag är galet nöjd med är min älskade ProActiv-serie för hyn. Den är super! Det senaste året har jag också spanat in och suktat efter Ab Circle Pro, men tyckt att den varit alldeles för dyr för min plånbok. 2000 kronor - ska man lägga det för en magmaskin som man inte vet om den fungerar eller ej? Hörde dock från en bekant att den visst skulle ge effekt och jag bestämde mig att denna månaden skulle den bli min - och jag skulle ha världens finaste mage till sommaren!

Men, istället för att ge 1999 + frakt fann jag den på blocket för 900 kr! Sparade typ 1300 på den affären. Jag lyckades vara först och pappa kunde ställa upp att hämta den med mig. Tack igen! Snabb affär och jag är skitnöjd! Har testat den redan, såklart. Enligt reklamen räcker 3 minuter om dagen. Jag körde 3 minuter och var faktiskt rätt svettig efteråt. Jag tänkte jag ska testa o köra 3 minuter om dagen en månad o se om det ger någon effekt. Är ni med på det?

Dagens mått:
Midja: 77 cm
Mage: 93 cm

Jag får alltid en chock när jag ser siffrorna - men let´s be honest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0