Tjej


Har ätit soppa nu, mums! Ska nog ta en bulle på det ;) Mamma la ner en påse i min väska innan jag gick igår. Farligt.

En lektion hade jag i skolan idag, kommunikation. Nu ska jag förbereda ett tal på 3 minuter. Det ska handla om mig själv... Jobbigt! Vad fasen ska man prata om? Man får inte ta några negativa sidor, men jag kan ju liksom inte stå där o rabbla upp saker man är bra på. :( Jag gillar inte tal. Hellre då inför folk jag inte känner eller är bekanta med. Och som inte dömer. Idag fick jag ett papper vad vår lärare i retorik tyckte om vår presentation vi hade för någon vecka sedan. Hon tyckte det verkade lite "tjejigt" , som vi inte skulle ta negativt men som av vissa kan uppfattas oseriöst. Jag blev arg. Hon är uppenbart sexistisk.

Jag skulle nog säga att jag är en tjej, visst?




Kommentarer
Postat av: Korneliusemine

Nice site keep it up

2011-03-01 @ 16:20:06
URL: http://korneliusemine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0