Tid att mysa


Tentan är avklarad. =) Det gick bra, tror jag iaf. Det var många som satt kvar rätt länge, medan jag bara satt en timma. Men jag tyckte jag hade fått fram svar på allt. Återstår att se. Skönt att ha den avverkad iaf.

Efteråt gick jag till banken och löste mina csn-pengar. Jag hade en del dötid att slå ihjäl så jag besökte mina kollegor i Nordstan ♥ Kärt besök, men jag kände att jag inte kunde stå där alldeles för länge. Köpte mig två par nagellack och gick sedan upp mot avenyn för att möta mina klasskamrater. Vi tog en lunch på Hard Rock. Är dömätt efter min ceasarsallad.

Nu blir det mysdag i soffan :) En film kanske? Utanför fönstret rasar busvädret. Burr...!


Emelie 15?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0