Ingen rolig dag


Ikväll fick jag sms av den kille jag blivit mest sårad av, av dem alla. Jag har gråtit så många nätter. För jag vet att han varit en idiot men jag har tyckt om honom. Jag vet inte varför, han gick ju inte att prata med. Han gjorde så elaka saker av och till, medan han emellanåt kunde vara världens finaste. Tyckte jag. Jag tror det var för jag själv mådde så otroligt dåligt just då, och han räddade mig. Det gjorde han. Och jag är faktiskt tacksam. Jag vet bättre nu, men är ändå svag. Förstår inte varför. Nu har han en annan tjej. Såg via facebook att de flyttat ihop. Varför hör han då av sig? Skulle kolla läget, sa han. Jag tyckte bara det var onödigt, att han ändå inte tyckte om mig förr. Rub it in, liksom. "Tyckte visst om dig förut, men kan väl inte hjälpa att jag var efterbliven och inte var så smidig!" Hur tolkar jag det? Åh, jag orkar inte..!!!



Usch, jag är lite känslig just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0