tänker för mycket


Har förlorat en vän och jag är så jävla ledsen. Visste inte att man kunde tycka om och bry sig så otroligt mycket om en relation som i sig varit halvdan. Men vetskapen om att den finns där har gjort mig så otorligt glad! Det är sällan man träffar någon man skapar en så bekväm relation till. Jag försöker plugga, men jag tänker bara på dig. Jag försöker äta, men jag tänker bara på dig. Jag lyssnar på musik och jag tänker bara på dig. På hur jäkla korkad jag själv har varit och bort att inse vad det skulle sluta i. Jag tycker om dig för mycket. Jag vill inte släppa dig, för som du säger har vi kommit att bli så bra vänner. En dag ska vi kunna umgås igen. Spela yatzy och jag ska vinna för en gångs skull. Bowla för det gjorde vi inte. Vi har gjort allt annat. Typ. Minigolf, restaurang, konserthuset, bio, filmkvällar, promenader, frisbeegolf - du har hjälpt mig med matten i våras och att våga tro på mig själv, på ditt egna vis. Jag kommer alltid uppskatta dig. Men just nu är allt jobbigt.




Don't forget to remember me


Kommentarer
Postat av: antonia

Du skriver så man blir berörd..Hoppas det ordnar sig för dig och din vän. Fin text du skrivit. Förstår om det känns tungt. KRAM

2010-10-05 @ 17:02:16
Postat av: EMMELIST

tack Emelie. underbart namn du har btw :)



hoppas du mår bättre snart. stor kram

2010-10-05 @ 18:39:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0