Städdag


Jag spenderade en timma i skolan idag, sedan kunde jag gå. Jahopp.. Jag misstänkte att jag skulle få krupp på min lägenhet om jag inte städade den illa kvickt. Och se på tusan - det fanns tillomed en tvättid ledig! Så gissa vad jag haft för mig sedan 11 idag? Städat, tvättat och städat ännu mer. Gudars - imorgon finns ingenting som stoppar mig från att läsa! Jag har tillomed tvättat min soffklädsel (som jag tänkt göra så himla länge, för den är ju vit)

Lyssnar på lite Bon Jovi medan tvätten torkar, köksgolvet likaså och maten värms i ugnen. Jag är hungrig nu. Har bara lite, lite kvar sedan. Sen kommer jag trivas! Har tillomed ordnat med pappershögen på köksbordet.

Hittade massa bilder från februari. Minns ni?
Nu är det inte lång tid kvar. Morgnarna är minst sagt kyliga! Brr..!
Men visst är det vackert?




Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det var så grymt skoj med kickboxing! :D kändes verkligen att man levde ;) för att inte tala om den härliga träningsvärken som kommer nu efteråt! kan knappt sätta mig och kissa...hahahaha!

Men kommer lätt gå fler gånger!

2010-10-14 @ 08:14:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0