Snorig lördag


Jag är snuuuvig! Slemhostan har satt igång, istället för torrhostan och den halsont jag haft i flera dagar. Det var väl det ni ville veta va?

Jag sitter i morgonrock, har just duschat. Tuffe har sovit på badrummet inatt och sitter där än. Har tagit in mat till henne som jag hoppas hon ser snart.

Själv undrar jag vad jag ska göra av dagen. Jag är krasslig - men jag är superrastlös! Antingen åker jag till Lisebergshallen och hostar ner hela Tae-kwondo-klubben eller så åker jag till Floda och håller mamma sällskap. Kanske kan låna bilen. Jag vill verkligen köra! Nu har jag redan storhandlat men jag behöver fortfarande hålla igång körningen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0