Skärpning!


Jag måste verkligen börja lägga mig tidigare på kvällarna nu. Är superdupertrött på morgnarna. Ett under att jag redan har duschat och ätit frukost. Känner mig som en zombie. Ögonen är dessutom jättetorra. Hua! Jag som brukar kunna studsa upp ur sängen och vara jättepigg!

Har tillomed gjort en matlåda nu på morgon. Uppskuren kassler och lite grönt till det. Får hoppas jag blir mätt på det. Är en lång dag i skolan idag. Avslutar med data, som jag ofta får ont i huvudet på. Får dricka mycket vatten. Och så har jag en apelsin med också. Tänkte bli frisk nu.

Åh, jag vill verkligen bli frisk nu! Behöver fortsätta träna. Verkligen. Min Ab cirkle pro har inte gett mer resultat än en centimeter i midjan. :( Suck. Borde lägga om kostvanorna också såklart. Ska köpa mer kromtabletter så jag inte är så jäkla sötsugen hela tiden. Har iaf börjat att bara äta godis på helgerna, men det har ju blivit lite mer än vad som borde då.. Åh, varför är det så jäkla svårt?

Jaja, nu ska jag blåsa håret och göra mig anständig.
Ha en fin måndag! Idag är det en hel vecka kvar till nästa måndag. Skönt va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0