Sista skoldagen innan tentan


Idag ska vi ha sammanfattning för kursen. Det känns bra - får man se om man hängt med. Sedan kommer jag spendera min onsdag med att handla och städa samt sätta upp en tvättid. Annars kommer jag inte ha ro till att plugga torsdag och fredag. Till helgen blir det alltså jobb. Lägligt :P

Igår tog jag mig till Valhalla igen, trots att man vart helt slut efter en lång dag i skolan. Men jag lyckades simma 1600 meter denna ggn, trots att jag var irriterad på de flesta som simmade i min väg. Simmar jag så ovanligt snabbt? Eller har jag lyckats pricka in de tider då de långsamma, glada motionärerna simmar?

Ni förstår att min vecka inte är särskilt spännande.

Pratade med lillebror igår (han gör lumpen och har spenderat de senaste 3 månaderna i Karslskrona) Nu ska han göra resten av tjänsten i Göteborg! Gött att ha honom i närheten ♥

Nu är det kallt - ta på er något varmt! =)
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0