Regn hos mig


Jag hittade inga skor :( De måste ju vara varma (då den beryktade kallaste vintern på åratal är på ingång)
Jag fann dock mycket annat smått och gott så jag är rätt nöjd med dagen.

När jag kom hem insåg jag att jag behövde köpa mjölk (jag överlever inte utan mjölk) Då jag hade ett paket att hämta ut bar det av till Hemköp på Kortedala torg. Mig bistake! Jag stod i kö i fyrtio minuter. Jag skojar inte. Efter en dag på Gekås var detta mig något övermäktigt. För 1,5 liter mjölk. Jag hade ju iaf inte bråttom och jag fick en mkt trevlig förskollärare bredvid mig så jag hade ngn att prata med iaf.

Micke ringde från jobbet och pratade om jobb-tider i december. Jag skulle återkomma för jag mindes att det var två av dagarna jag var i skolan, men inte hur länge. Nu hittar jag inte telefonen. Åh, suck - var har jag lagt den?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0