Quit playing games with my heart


Jag har fått rena kärleksförklaringar. Jag hade lätt kunnat tro på dem, om jag tänkt mer med hjärtat (än vad jag gör) än med mitt förstånd. Jag skulle säga att jag är en förståndig tjej. Trots detta har jag varit med om både det ena och det andra, blivit sårad pga min egen dumhet - och andras. Framför allt andras, kanske inte dumhet, mer elakhet. Det är dags att sluta vara elak. Skriv eller säg inte saker du inte menar så behöver man inte riskera att såra någon. Denna gången kan jag faktiskt säga helt ärligt, att jag inte blivit sårad. För jag vet hur du funkar.

"jag hade kunnat gifta mig med dig där och då"
"du fattas mig varje dag"
"jag saknar dig"
"vad ska jag göra utan dig?"
"jag MÅSTE få vara med dig"
"önskar det kunde vara vi, utan krångel, bara du och jag"

Jag vet att om man vill någonting tillräckligt så finns inga hinder. Därför tror jag inte på nånting som skrivits. Det är klart det är roligt att höra att man är saknad, men är det inte på riktigt är det onödigt att ta det till sig.

Jag tycker du är skitsnygg och har alltid haft ett gott öga till dig, du kan säga rätt saker i tid och otid, men jag har för länge sen kommit över hoppet om att du skulle kunna ge mig allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0